Kollaps!?

Naturupplevelser på nära håll kan ibland innebära att jag i full fart borrar ner ansiktet i skaren. Det blev bara lite blodvite och en mindre svullnad mitt i planeten vid en av dagens vurpor. I backarna har jag hittills hållit mig på benen men i spåren har jag stått på öronen flera gånger. Kroppen är långt ifrån en kollaps till skillnad från planeten Tellus.

http://davidjonstad.se/bocker/kollaps-livet-vid-civilisationens-slut/

Mitt bidrag till ”rädda planeten” projektet innebär utöver att jag ska bromsa i backarna, att jag publicerar nedanstående tänkvärdhet.

 

 

 

 

http://davidjonstad.se/bocker/kollaps-livet-vid-civilisationens-slut/

Kommentera

